Przewozy zagraniczne i międzynarodowe za pośrednictwem prywatnych przewoźników, są przyszłością transportu pasażerskiego. Usługi, świadczone przez nich zasługują na miano usług z XXI wieku. Przewoźników jest mnóstwo. Jak wybrać tego najlepszego?

Standard floty

Busy do przewozów zagranicznych i międzynarodowych powinny być luksusowe. Mieć szerokie siedzenia lotnicze, odtwarzacz DVD, WiFi, klimatyzację oraz oświetlenie ledowe, które uprzyjemnia podróż. Są stworzone do długich tras.

Koniecznie należy unikać przewoźników, którzy nie mają nowoczesnej floty, bo może odbić się to na wygodzie podróży. Przestarzałe samochody nie będą gwarantowały takiego komfortu, jak nowe. Technologie się zmieniają i należy czerpać z nich garściami.

Cena

Przewozy zagraniczne i międzynarodowe nie powinny być drogie. Ceny poszczególnych przewoźników różnią się, ale nadal są bardziej atrakcyjne niż podróż samolotem, czy pociągiem na porównywalnej odległości.

Warto też pamiętać, że dobry przewoźnik oferuje rabaty na swoje usługi. Powinien doceniać stałych Klientów i mieć dla nich przygotowaną specjalną ofertę. Powinny to być rabaty i ulgi – za zapłatę z góry, za wykupienie biletu w dwie strony, a nawet jako docenienie stałego klienta.

Door to door

W przewozach zagranicznych jest to już pewnego rodzaju standard. „Door to door” oznacza, że przewóz odbywa się z wyznaczonego miejsca, np. domu – aż do wyznaczonego celu, który też jest indywidualnie wybraną lokalizacją.

Usługa ta jest bardzo wygodna i przenosi transport na wyższy poziom. Niestety, nie jest jeszcze obowiązkowa. Są przewoźnicy, którzy jeszcze jej nie wprowadzili, więc by skorzystać z ich usług należy pofatygować się na dworzec lub w wyznaczone miejsce.

Przesiadki

Dobry przewoźnik powinien oferować przejazd bez żadnych przesiadek i bez większej liczby przystanków, niż jest to absolutnie konieczne. Przed podjęciem decyzji, z kim chcemy wyruszyć w drogę, warto sprawdzić trasę i dowiedzieć się o ewentualnych dodatkowych zatrzymaniach.

Dlaczego to ważne? Każdy przystanek to czas i spadek komfortu dla pasażerów. Przesiadka wiąże się z koniecznością opuszczenia swojego siedzenia i zabrania całego bagażu, a potem ponownego załadunku.

Lepiej jest, o ile to możliwe – wybierać przewoźników, którzy na dobrze znają trasę, po której jeżdżą i nie potrzebują zbyt wielu dodatkowych przystanków. Nie oznacza to, że przystanki są czymś złym. W każdej podróży potrzebne są przerwy związane z potrzebami fizjologicznymi lub dla higieny kręgosłupa i mięśni.

Tags: ,

Related Article

No Related Article